قیمت ساندویچ پنل دیواری

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

قیمت ساندویچ پنل دیواری
نویسنده : گلستان تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1396

قیمت ساندویچ پنل دیواری


انواع مختلفی برای لایه های بیرونی ساندویچ پنل در نظر گرفته شده مانند فایبرگلاس،ورق گالوانیزه،ورق آلوزینک،ورق پلی کربنات و ....که بهترین نوع آن ورق آلوزینک است که علاوه بر ضد زنگ بودن،بسیار مقاوم است و خوردگی در آن بسیار کم خواهد بود،به علاوه استفاده از این ورق به دلیل قیمت آن به نسبت فوایدش بسیار مقرون به صرفه است.

ساندویچ پنل دیواری در چند دسته کلی طبقه بندی می شود : ساندویچ پنل دیواری ساده / ساندویچ پنل دیواری نر و مادگی / ساندویچ پنل دیواری پیچ مخفی / ساندویچ پنل دیواری اتاق تمیز / ساندویچ پنل دیواری دورو نایلون

 

با ایجاد شیار بر روی ساندویچ پنل های دیواری می توان  مقاومت ساندویچ پنل دیواری ماموت را بالا برده و در عین حال قیمت ساندویچ پنل دیواری را زیاد تغییر نداد.

قیمت ساندویچ پنل دیواری با توجه به مواد اولیه ای که در آن به کار می رود محاسبه می شود. زیرا ساندویچ پنل دیواری از دو لایه که مابین آن دو  لایه از فوم تزریقی پلی یورتان و...استفاده می شود تشکیل شده است.

ساندویچ پنل دیواری جهت پوشش دیوارها و برای نما و پارتیشن بندی ساختمان های بخصوص اداری به کار می رود. این ساندویچ پنل در طرح ها و  رنگ های مختلف و با مواد اولیه مختلف قابل تولید است که این خود دلیلی است بر نگذاشتن قیمت ها بر روی سایت زیرا قیمت ساندویچ پنل دیواری با توجه به سفارش مشتری (متراژ ساندویچ پنل به کار رفته در  پروژه،مواد اولیه،طرح و..)گذاشته می شود

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: قیمت ساندویچ پنل دیواری, قیمت ساندویچ پنل دیواری ماموت, قیمت ساندویچ پنل, ,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.